Midsommar imorgon

Tja!
kom hem för 2 timmar sen och har precis ätit god mat! Ikväll blir det att bara ta det lungt, ingen film eller något sånt. Men vi kanske sätter oss ute på bakgården och snackar shit ;)) Nemen ! Imorgon är det midsommar. Och jag o älskling ska inte festa eller något sånt. Vi blir bara hemma hos mig. Familjen har bestämt att vi ska sitta ute på gården hela kvällen och äta god mat oså! Myys. Men min syster Jonna blir bannemej inte hemma, nejnej. Hon firar midsommaren hos sin pojkvän med en hel del kompisar. Jag är lite tveksam för dem kommer dricka och jag tycker Jonna är lite för liten för alkohol än. Men men, jag bestämmer ju inte över henne. Men händer det något så, ja det är inte mitt fel. Då får hon klara det själv!
Nej nu har jag inget mer att skriva. Ska dra mig från datorn nu & umgås med min älskling.
Vi hörs imorn, hejs!
HAHAHA ba för jag älska bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0