Elin is back .

ao, hoppas min uppdatering blir bättre nurå. Har haft det jobbigt under en period, satt.
Tänkte berätta lite om vad som händer dem närmaste dagarna.
Imorgon kommer min pojkvän hit för på söndag åker jag, syster, hennes mamma, min mamma, låtsaspappa, Isadora, min systers pojkvän Sebastian, Elise, älskling och Emma till Åland. Jag, mamma, låtsaspappa, Elise, älskling och Emma blir där i två veckor medans syster, hennes mamma, Isadora, och min systers pojkvän bara blir där i 1½ vecka för Jonna (min syster) orkar inte med att vara på Åland i 2 veckor, haha sötnos då! Satt ja, på söndag bär det iväg och då kommer det inte bli så jätte bra uppdatering, satt ni vet.
Nu måste jag iaf packa det sista tills på söndag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0